ZWROTY I WYMIANA

Jeśli jesteś konsumentem to zgodnie z polskim prawem możesz odstąpić od umowy kupna sprzedaży i zwrócić nam zamówione przez Ciebie produkty w sklepie www.leke.pl , na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Na odstąpienie od umowy masz 14 dni kalendarzowych od momentu fizycznego otrzymania przesyłki. Zwracany lub wymieniany przez Ciebie towar zostanie przez nas przyjęty tylko w przypadku gdy nie będzie nosił śladów użytkowania wraz z kompletną jego zawartością i metkami.

Aby zwrócić towar powinieneś :

  1. Wypełnić i dołączyć do paczki „formularz zwrotu”
  2. Starannie zapakować i zabezpieczyć towar tak by nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
  3. Wysłać za pośrednictwem poczty polskiej lub wybranego kuriera zapakowany towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i dowodem zakupu na nasz adres:

LEKE Sp. z o.o.
Oskara Kolberga 16c/1
81-881 Sopot

Zwrotu pełnej kwoty dokonamy przelewem na Twoje konto bankowe w przeciągu 14dni od daty dostarczenia przesyłki na powyższy adres.

Jeżeli z jakiegoś powodu chcesz wymienić zakupiony przez Ciebie towar na inny to masz na to 14 dni kalendarzowych od momentu fizycznego otrzymania przesyłki.

 

Aby wymienić towar powinieneś:

  1. Skontaktować się z nami telefonicznie lub wysłać email na adres info@leke.pl i poinformować nas o chęci wymiany. Ustalimy czy produkt na który mamy dokonać wymiany jest dostępny w naszym Sklepie.
  2. Wypełnić i dołączyć do paczki „formularz wymiany”
  3. Starannie zapakować i zabezpieczyć towar tak by nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
  4. Wysłać za pośrednictwem poczty polskiej lub wybranego kuriera zapakowany towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i dowodem zakupu na nasz adres:

LEKE Sp. z o.o.
Oskara Kolberga 16c/1
81-881 Sopot

Jeżeli produkt, na który chcesz dokonać wymiany jest dostępny to wymiany towaru dokonamy w przeciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania wysłanego przez Ciebie produktu.

W obydwu przypadkach koszty odesłania towaru zostają po stronie klienta.
Po więcej informacji zapraszamy do zakładki Regulamin.

 

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty nie posiadały żadnych wad. Jeżeli jednak zakupiony przez Ciebie towar okaże się wadliwy to masz prawo go reklamować w oparciu o rękojmie. Zakres i zasady odpowiedzialności (rękojmi) za wady regulują postanowienia art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.

Reklamacja może nastąpić tylko w przypadku posiadania dowodu zakupu.

Zanim poporosimy Cię o odesłanie towaru powinieneś najpierw wysłać do nas reklamację na adres e-mail: info@leke.pl lub drogą pocztową na adres :

LEKE Sp. z o.o.
ul. Oskara Kolberga 16c/1
81-881 Sopot

Możesz skorzystać z gotowego formularza reklamacji lub samemu dokonać opisu reklamacji która powinna zawierać :

  1. Imię i nazwisko
  2. Adres pocztowy, numer telefonu, adres e-mail
  3. Dowód zakupu reklamowanego towaru.
  4. Informacje i okoliczności dotyczące reklamacji ( opis wady i termin, w jakim została ona stwierdzona ).
  5. W związku z wadą możesz żądać: wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady,lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
  6. Date wniesienia reklamacji.
  7. Numer konta bankowego.

Twoja satysfakcja z naszych usług to dla nas priorytet. Rozpatrzymy Twoja reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Skontaktujemy się z Tobą e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.